27.7.12

Jednog dana kiša je padala dva dana

Baš tako. Jednog dana kiša je padala dva dana.

Im'o ti ja slobodnog vremena i zaputim se na Hametovu pijacu, da vidim šta ima. Prevalio sam ja dobar put do pijace, a ono sunce upeklo. Ulazim na kapiju i čujem Jaska (kralja Buvljaka) kako viče "hajmo žene roba pola marke, moglo ti ne moglo", a kad još na to reče "hajte, hajte...sve markirana roba, pa i Angela Merkel bi se mogla kod mene obući", tu ja priđem. I tako, reko da vidim imal šta za ovu raju niskog budžeta, al ne možeš ti prići stolu. Žene prišle i traže, tako da nisam ni vidio šta ima, ali sam se malo smijao njegovim komentarima. Stanem s njim, malo prozborim koju i pošto dođe još naroda ja se pozdravim i odem. 


Prošetam malo do narednog štanda, inače to bijaše štand sa opremom za bicikla. Tu me dočeka čovjek, onako fin. Ja pošto sam doš'o tu s namjerom da potrošim nešto para odlučim se kupiti sajlu za zaključavanje bicikla i tako sav sretan krenem nazad kući. 

Opet pješačenjem do (doma) zdravlja nazad kući. Kad sam stig'o, zaključam ja bicikl,otključam.....zaključam,otključam...i tako nekoliko puta da vidim dal' sve radi?!
Vidim fercera i ostavim ga ja zavezanog, kad kroz pola sata dođe mi jedan komšija i kaže "komšija, jel ovo tvoj bicikl?"....Kako mi nikad niko od komšija nije prigovorio ništa za parkiranje, ja i požurima da vidim šta je bilo?! Ja tamo, kad moja sajla otključana...Onako zbunjen priđoh biciklu da vidim falil šta, a komšija reče "ne sikiraj se,to sam ti ja otključ'o svojim ključem od garaže, tako da znaš koliko ti je ta sajla sigurna". 


Zahvalim se komšiji i ponovo krenem na pijacu, da reklamiram sajlu...Na putu prema pijaci poče padati kiša, što bi rekli "iz neba i iz zemlje" i tako mokar k'o miš zaputim se odmah istom čovjeku koji mi je prodao sajlu misleći da će me napraviti budalom, ali budući da je bio koliko-toliko fin, uze onu sajlu bez pola riječi i vrati pare. Izvinio se čovjek lijepo, i ja nazad kući razmišljajući ko će slijedeći uzeti istu tu sajlu u nadi da zaštiti svog "ljubimca", ne razmišljajući da baš sa tom "zaštitom" može ostati bez njega. 

Zato, pazite šta kupujete i gdje kupujete. Bolje platiti više za nešto što vrijedi i što je kvalitetno, nego gledati da prođete jeftinije i kasnije..."ostati praznih ruku"....

E.H.

Nema komentara:

Objavi komentar