13.6.13

INTERVJU/Capo Omaro predstavio svoju pjesmu i novi muzički žanr



On je reper. Duži niz godina bavi se ovom vrstom muzike, ali tek sada je odlučio javnosti predstaviti svoj rad. Pored toga, student je treće godine Medicinskog fakulteta u Tuzli i uspijeva uskladiti vrijeme za stvari koje voli. Nadimak Capo je dobio od tetke, a na svoje pravo ime dodao je slovo „o“ i odatle dolazi njegov „stage name“. Ovog puta predstavljamo njega i njegovu pjesmu „Ljubav ne kasni“.

Capo, prije svega hvala ti što si se odazvao pozivu pa da vidimo, kakva je to muzika kojom se ti baviš?
Teško je odrediti vrstu muzike, to nije čisti hip-hop. Baš kad smo potpisivali ugovor u Sarajevu niko nije mogao odgonetnuti koji je žanr ove pjesme pa smo napisali, kao, dance muzika. To je mješavina house muzike sa dozama regge tona, naravno rap je prisutan, tako da smo sve umiksali i nadam se da će proći dobro.

Kakve su prve reakcije bile na tu pjesmu i otkud ideja da se počneš baviti muzikom? 
Ovu pjesmu ja nisam imao namjeru puštati u javnost da ljudi to slušaju. Prvo sam pokazao nekim osobama, htio sam da čujem komentare, tako da su mi rekli „Omare ovo mora ići, ovo je predobro“. Komentari su bili pozitivni, pa sam se odlučio ipak da je pustim u javnost. Muzika je, inače, moja velika ljubav od ranog djetinstva. Uvijek sam slušao muziku. Dok su bile grupe Backstreet Boys i Seven Up jedina pauza je bila kad sam gledao crtiće, sve ostalo je bila muzika. Kad sam bio, mislim, drugi razred srednje škole prvi put sam napisao neki tekst, pjesma se zvala Bože daj mi znak. To je bila moja prva pjesma. Velika je historija te pjesme, ona je za mene nešto najsentimentalnije što sam ja uradio jer je vezana za društvo i sve ostalo. Ona je snimljena, ali nikad nije objavljena.

Da se malo pozabavimo pjesmom „Ljubav ne kasni“. Gdje je snimana pjesma? Spot je u planu pa nam reci nešto malo više o tome?
Pjesma je snimana u Sarajevu kod Almira Buze, on radi sa Merlinom, profesionalac je u svom poslu. Snimali smo dva dana. Uložili smo sve napore da bude nešto više od očekivanog. Što se tiče spota, snimat ćemo ga u ponedjeljak (17.6.). Lokacije na kojima će se snimati su Restoran Robinzon u Lukavcu i klub Viva. Uglavnom, tim je spreman za snimanje spota pa ćemo vidjeti.

Kakav je plan narednih dana, mjeseci? Možda neka nova pjesma?
Svakako, ovih dana će biti gotova pjesma Drap, Crni Zvuk i Capo Omaro, ali ovaj put u rap fazonu. Što se plana tiče, prvi je snimanje spota i da to prođe kako treba. Što se tiče dugoročnih planova, za deset godina vidim se samo kao doktor. Mikrofon je moja ljubav pa čak i tad mislim da neću odustati od muzike jer mislim da ono što voliš i što radiš s ljubavlju treba da uspije.

I za kraj, Capo, da li imaš neku poruku za omladinu?
Jedina poruka koju ja mogu poslati, a da ne kažu da pametujem, je da poštuju roditelje, držite svoje prijatelje na okupu. Pomozite, ako možete, ako ne možete onda ne odmažite. Takođe, radite ono što volite jer sve što se radi iz ljubavi, nebitno da li je to muzika ili sport, ako se radi s ljubavlju vjerujte da ćete u tome i uspjeti.


(Razgovarao E. Hurić)

Nema komentara:

Objavi komentar