21.5.13

INTERVJU/Husneta Tupković Miss Federacije BiH: "Moji najmiliji su mi uvijek najveća podrška"


Husneta Tupković proglašena je najljepšom djevojkom na takmičenju za Miss Federacije BiH. Žiri je imao zadatak da izabere trinaest djevojaka za plasman u finale i takmičenje za Miss Bosne i Hercegovine, a od djevojaka koje su se plasirale dalje, Husneta je bila najljepša. Ona je, kako kaže, bila i ostala vesela, pozitivna i društvena osoba, a to smo primijetili tokom razgovora.



Za početak hvala ti što si se odazvala pozivu. Reci nam ukratko ko je Husneta Tupković?
Hvala vama na pozivu. Kao što si i sam rekao, ja sam Husneta Tupković, imam devetnaest godina, završila sam Srednju ekonomsku školu, a sada sam student prve godine PMF-a smijer matematika u Tuzli, gdje i živim. Volim plesati, volim muziku, bavim se jogom, treniram fitnes i želim nastaviti s tim kako bih došla do savršene forme.

Kako si došla na ideju da se prijaviš za Miss Federacije BiH i da li si se prije bavila manekenstvom?
Nisam se planirala prijaviti, uvijek sam sanjala o nekom modelingu. Drug me nagovorio da se prijavim i ja sam, naravno, pristala i to se isplatilo. Ranije se nisam bavila manekenstvom, ovo mi je prvi modni poduhvat pa se nadam da će ovo biti odskočna daska za dalje. Htjela bi se baviti ovim poslom, što mi je pored fakulteta kao neki hobi, ali jako bitan.

Kako su tvoji roditelji i prijatelji reagovali na to kada si proglašna misicom i da li su te podržavali kada si se prijavila?
Naravno. Moji roditelji su sve vrijeme bili uz mene, podržavali su me, podržavaju me i podržavat će me u svemu što sam do sad radila i što ću raditi, kao i moji prijatelji. Svakako, drago mi je da je tako jer ipak je podrška od najmilijih najbitnija.

Interesuje me, kada si prvi put kročila na scenu, da li si mogla pretpostaviti da ćeš ti ponijeti titulu Miss Federacije?
To se ne može pretpostaviti. Sve djevojke su se nadale da ponesu tu titulu. Iskreno, meni je cilj bio da uđem u tih prvih trinaest da idem na takmičenje za Miss Bosne i Hercegovine, ali sam, naravno, priželjkivala i ovu titulu.

Kakva je atmosfera vladala među djevojkama, od samog početka pa do kraja takmičenja?
Obzirom da smo se počele pripremati u četvrtak, atmosfera je bila nevjerovatno pozitivna i sve smo bile podrška jedne drugima. Ponašale smo se isto kao da smo najbolje prijateljice, isto kao da se znamo dugo. Meni je stvarno drago da sam upoznala 28 kvalitetnih ličnosti i naravno da ćemo ostati u kontaktu.

Kakav je osjećaj bio kada su te proglasili za misicom Federacije?
Osjećaj je bio nevjerovatan, to se ne može opisati. U prvom momentu sam bila izgubljena, nisam mogla vjerovati. Svi oni koji su bili prisutni i koji su gledali ceremoniju na malim ekranima, mogli su vidjeti da ovo nisam očekivala.

Kakvo je tvoje mišljenje o publici, kakav je bio žiri?
Publika je velika podrška. S obzirom na to da su moji najbliži bili u publici, kad sam izašla i vidjela njih bilo mi je jako drago. Tada je i trema nestala, kao i nervoza koju sam imala. Sve je bilo lakše. Što se tiče žirija, oni su morali od 29 jednakih odabrati trinaest za prolazak i jednu misicu. Imali su težak posao, ali se nadam da je ovo bio pravi izbor i nadam se da ću predstaviti Federaciju u najboljem svjetlu.

Koliko ljepota pomaže, odnosno odmaže, u životu?
Što se tiče ljepote, u ovom poslu ljepota definitivno pomaže. U ostalim poslovima vjerovatno nije presudan faktor. Nije ni u ovom poslu najbitnija samo ljepota, također su bitni faktori društevenost, komunikacija, pozitivnost i slične stvari. Ja se nadam da imam sve te kvalitete i da sam zato ponijela ovu titulu.

Kakvi su tvoji planovi za budućnost?
Nadam se da mi je ovo samo početak, voljela bih da se nastavim baviti ovim poslom. Sad mi je najbitnije da prođu pripreme za Miss BiH. Sa djevojkama ću se družiti na tim pripremama dvadesetak dana tako da ću se truditi, kao i do sada, da nas predstavim u najboljem svjetlu.

Koju bi poruku poslala za kraj?
Pošto ja nisam očekivala ovu titulu, htjela bih reći svim djevojkama da se mogu i trebaju prijaviti ubuduće i da je ovo jedno nevjerovatno lijepo iskustvo. Lijepo je upoznati nove ljude i družiti se s njima. 

(Razgovarao E. Hurić)

Nema komentara:

Objavi komentar